Lólépésben

Úgy tűnik, lólépésben haladok a megváltás felé. Legalább is a bejegyzések gyakoriságát tekintve kicsit leült ez a blog. Történés sem volt közben. Illetve megvettük a bringát, még télen is használtuk, egy kis nyolcast kellene kiigazítani a hátsó kerekében. Még mindig 180 Kg vagyok, viszont az utóbbi egy évben kétszer is megrogytam.

Tavaly júniusban a bal térdem ment tönkre egy rossz lépéskor, két napja pedig a jobb térdemben szakadt el minden, még meglévő szalag. Lassan két hete nem dohányzom, leszámítva pár szálat egy nagy ivászat után. Nem hiányzik. Viszont nem akarok abba a hibába esni, hogy a cigaretta elhagyása után hízni kezdenék. Annál is inkább, mert ennyire nyomorultul még nem éreztem magam, mint most. 

Tegnap reggeltől diéta van! Ha a kurva cigarettát le tudom tenni, akkor a zabálással is fel tudok hagyni. Mondjuk igazán nikotinfüggő sosem voltam, az utóbbi években meg egyre kevesebbet szívtam. Még a "szertartás" vagy a babrálás sem hiányzik. De az sem hiányzik, hogy egyszer majd a két térdem egyszerre forduljon ki a helyéből, mert nem bírja a súlyomat.