181

190129

Képtalálat a következőre: „181”

Reggel mérve 181, ami az elmúlt három napot számolva 1 kiló mínusz.

Ma voltam a háziorvosnál, legalizáltatni a fogyótúrát. Az a célom, hogy visszakerüljek az emberinek mondható, 90-100 kilós tartományba. Persze az sem árt, ha közben nem teszem magam tönkre, a fogyatkozással. Ha végül bőreltávolító műtétet szeretnék, akkor egészségesnek kell maradni. Persze nem csak ezért, de ehhez is feltétel. Szóval jó az orvosi felügyelet, ami mondjuk egy laborvizsgálattal kezdődik, különös tekintettel például a májfunkciókra. 

Kicsit meglepődtem. Kaptam  beutalót laborra és reumatológiára, meg még valahová kellett volna, de oda nem volt indok. Ugyanis doktornéni kérdezi, hogy mi a panasz, mert a beutalóhoz bizony panasz kell! Mondom az nem elég panasz, hogy 200 kilós vagyok? Illetve voltam még Augusztusban.

Mindenesetre elmondtam, hogy 204-5 Kg volt az induló súlyom, hogy az életmódváltás egyelőre egy tudatosabb és alacsonyabb kalóriatartalmú. de rendszeres étkezésből áll. Ami persze rögtön megborul, ha valahová menni kell. Ma is elmaradt a reggeli, a tízórai. Mindenesetre megegyeztünk, hogy a súlyomat rendszeresen rögzítem. Bár a doktornéni szerint elégséges negyedévente, mert úgy is hosszú távú a dolog. Hát... Hosszútávúnak tervezem én is, de azért legfeljebb két év.