Közvágóhíd - Csepel, Szent Imre tér

190202

 179.jpg

Nem megyek sehová, csak jobb nem jutott eszembe a 179-ről.

Jó, hát még előttem van 79, de már a hátam mögött van cca 26, ami azért mégsem semmi! És ez még csak a rendszeres és diétás étrend. Ha azt számolom, akkor ez a 25-6 kiló fél év alatt, olyan havi ~4,5 Kg alatt van kicsivel. Szerintem ez az ütem sem nem gyors, sem nem lassú.

Igaz, hogy már decemberben elértem ezt a súlyt, de az egy fosós hányós betegség után volt, amikor három napig gyakorlatilag nem ettem semmit, de az is kijött belőlem. Most azért már reálisnak és tarthatónak érzem.

Én egyébként nem látok magamon jelentős változást. Illetve talán a ruhákon valamennyit, de...  Leginkább csak a képes felemen érzékelem, amikor visszanézek rám a tükörből.

Van egy újabb felfedezésem.
Korábban, ha kérdezték a súlyomat, felfelé kerekítettem. gyakran nem is kicsit. Amikor 145 voltam, 150-nek mondtam magam és 180 kilósan már kétszáznak. Aztán persze elértem, át is léptem a 200-at. Az sok, nagyon sok! Most lefelé kerekítek. Nem durván, de lefelé. A ma reggeli mérésnél a mérleg 179,3 volt, de ha 179,8 lett volna, akkor is azt mondanám, hogy 179. És ezzel nem becsapom magam, hanem kijelölök egy irányt. Ahogy korábban is, csak most visszafelé.

Na, hát valahogy így, csak gondoltam ezt most gyorsan megosztom.